Verím Martinovi, som s ním, vždy budem a vôbec to nie je ťažké.

Keď si tréner na svoju obhajobu zavolá svojich zverencov, ktorí majú strach zo svojej budúcej športovej kariéry, takému trénerovi treba napľuť do tváre. Zaujímalo by ma, kto je za to zodpovedný, že tam chlapcov poslal na tlačovku. Nebolo to náhodou zmanipulované?

Chlapci vy ste ma sklamali. V ťažkých chvíľach poznáš skutočného priateľa. Škoda, že prestávate byť „ Svište“. Spomeňte si na svoju cestu, kto vám pomohol. Spomeňte si na ľudí, ktorí vás naučili hrať hokej. To boli čestní ľudia, ktorí majú radi hokej. Ako sa zachoval Slovenský hokej ? To vy a Vaši rodičia vedia najlepšie.

Zneužil vás na tlačovke! Jemu to bolo jedno, čo si o vás teraz ľudia myslia. Pre neho je dôležité „ ja“. Chlapci čoho sa bojíte? Čo vás všetkých dvadsiatich vyhodia? Veď v tejto krajine niet hokejistov a vedenie hokeja to vie veľmi dobre. Veď oni potrebujú vás a nie vy ich.

Poznám veľa čestných ľudí, hokejových odborníkov, čo hrávali hokej, ktorí nechcú trénovať a vstúpiť do tohoto hokejového systému. Vraj načo...

Martin je dobrák od duše, dobrý hokejista a vy to dobre viete. Teší ho viac pekná prihrávka spoluhráčovi, ako gól ktorý dá on. Pobije sa za každého spoluhráča. Nenechá si brnkať po nose a neznáša nespravodlivosť. Veď vlastne svojim statusom chcel pomôcť aj vám, bez servítky na ústach. Poďakoval sa vám v statuse a vy na neho takto. Jemu to nebolo ťažké povedať, ale vám áno?

Verím, že ste čestní a spravodliví chlapi. Adriane musí srdce puknúť, keď videla čo z vás na tlačovke spravili. Ja vám odpúšťam, ale vaše svedomie vás bude určite dlho žrať. Dajte si pozor, aby vás skôr nezožral niekto iný. Ale potom už bude neskoro.

Chlapci nech sa darí, želám vám, aby sa to vám nestalo, to čo sa stalo Martinovi, že ho nepodržali spoluhráči.  Alibizmus je jedna z najhorších povahových vlastností človeka.

Som s Martinom, vždy budem a vôbec to nie je ťažké.